Media Business Press
Media Business Press is een Nederlandse uitgeverij van branche- en vakbladen dat gevestigd is in Rotterdam en Amsterdam.
Media Business Press geeft onder meer Media Facts, De Uitgever, Boekblad, Boekverkoper, Sales Management, Klik, Koninklijke Horeca Nederland, Politiebericht, Nautiles Maritiem Magazine en Het Houtblad uit. Naast tijdschriften publiceert de uitgever vakinformatieve boeken, over onder meer verkoop- en managementvaardigheden.
Uitgaven Media Business Press
1.Proeven van succes : sensorisch onderzoek: technieken, procedures en toepassingen Brinkman, J.H.M. / 3e dr. (herdr.) / Media Business Press / cop. 2010
2.23 meetpunten voor sales activity management Heck, Harrie van / 2e dr / Thieme Media Business Press / cop. 2010
3.Efficiënt vergaderen in 12 stappen Muys, Wim / 2e dr. (herz.) / Thieme Media Business Press / cop. 2010
4.Knuffel de klant! : bezieling in klantbehoud Snoeijen, Rob / 1e dr / Media Business Press / 2010
5.25 vaardigheden voor adviserend verkopen Schuijt, Lenette / 3e dr / Media Business Press / cop. 2009
6.Klantwaarde : een aanpak voor sales management in 8 stappen Wurtz, Will / 4e dr / Media Business Press / 2009
7.Verkopen in een tegenvallende markt Bron, Jaap / 2e dr / Media Business Press / cop. 2009
8.14 Basisvaardigheden voor salesmanagers Swensson, Ronald / 2e dr / Media Business Press / cop. 2008
9.De winnende offerte : 20 vragen en antwoorden Bron, Jaap / 2e dr / Media Business Press / 2008
10.Code 959 : bereik succes en geluk en deel het met anderen : lees-boek, leer-boek en doe-boek Vries, Pieter de / 3e volledig geactualiseerde dr / Media Business Press / 2008
11.Doeltreffend netwerken : do's & don'ts Zeewijk Vink, Dineke van / 3e dr / Media Business Press / cop. 2008
12.Verras de klant! : 101 inspirerende ideeën Snoeijen, Rob / 2e dr / Media Business Press / 2008
13.Lastige verkopers managen : een hulpmiddel om uw verkoper, en daarmee uw klant, voor u te winnen Seip, Jan-Willem / Media Business Press / cop. 2006
14.Magazine! : over 150 jaar tijdschriften Verbei, Wim / Koninklijke Bibliotheek / 2006
15.De S-factoren van sales : 7 branches aan het woord Seip, Jan-Willem / 2e herz. dr / Media Business Press / cop. 2006
16.Persoonlijke effectiviteit Benninga, Robert / 2e, totaal herschreven en uitgebr. dr / Media Business Press / 2006
17.25 vaardigheden voor adviserend verkopen Schuijt, Lenette / 2e dr / Media Business Press / cop. 2006
18.9 strategieën voor doeltreffend prijsonderhandelen Muys, Wim / 2e dr / Media Business Press / cop. 2005
19.37 vragen voor een succesvol verkoopgesprek Heck, Harrie van / 2e dr / Media Business Press / 2005
20.Klantwaarde : een aanpak voor salesmanagement in 8 stappen Wurtz, Wil / 2e dr / Media Business Press / 2005
21.Het verkoopplan in 50 stappen Citroen, Gerard / 3e druk / Media Business Press / 2005
22.Stoeien met integriteit : aanzetten tot reflectie en debat over een besturingsvraagstuk in de zorgsector Gerding, Gerard / Media Business Press / 2004
23.Innoveren: effectiever (geld) uitgeven : een onderzoek naar innovatie in de uitgeverijbranche Lodders, Hans / Media Business Press / 2003
24.Internet advertising en marketing Wanck, Ruud / Media Business Press / cop. 2000
25.Heilige huisjes : columns van Fred Spek Spek, Fred / Media Business Press / 1999
26.Handboek e-commerce : geld verdienen met Internet : editie 2000 Vliet, Gerard van / 3e herz. dr / Media Business Press / 1999
27.Internet & communicatie Driel, Hans van / Media Business Press / 1999
28.Publiceren op CD Rom : met uitgebreide aandacht voor DVD Pol, Huub van de / Media Business Press / 1998
29.25 jaar Depot van Nederlandse Publicaties Eeden, Ed van / Media Business Press / [1998]
30.Handboek e-commerce : geld verdienen met Internet Vliet, Gerard van / Media Business Press / [1998]